Jump to content


Photo

SBB u naselju


  • Please log in to reply
358 replies to this topic

#341 Vlada85

Vlada85

    V.I.P. član

  • Members
  • 3,493 posts
  • Location4E, L3

Posted 11 November 2015 - 16:12

E pa vidis, mislim da je to problem i da ima pravni konflikt. Ugovor koji je potpisan kaze da ja odgovaram za opremu. U isto vreme, bez mog znanja, u pozadini se vrse azuriranja, konfiguracije... opreme koju ja duzim. Na koji nacin cu se ja zastititi ukoliko problem naidje kao posledica tih igrarija ? Znaci uvek mora postojati obavestenje o azuriranjima. Oni su preskocili taj korak. Ja duzim opremu pod jednim uslovima, a sada se sprovodi nesto drugo...

Znaci postoji i pravni konflikt.

Provajder nikako ne sme imati pristup podacima, jer je to u suprotnosti sa zakonom, i to je poverenik i rekao. On ne kontrolise saobracaj kroz mrezu, vec iznajmljuje liniju i protok. E upravo ce i tu poverenik pristupiti i to je bilo moje drugo pitanje 

Isto bi bilo kada bi rekli da putevi Srbije imaju mogucnost da kontrolisu prestupe i saobracaj na autoputu. Nemaju, to moze raditi samo policija. Oni jedino mogu kotrolisati saobracaj u smislu protoka (brojaci na putevima), i to je to


  • 0

#342 mnrstp

mnrstp

    V.I.P. član

  • Members
  • 622 posts
  • Locationuklonjena

Posted 12 November 2015 - 08:49

Vlado, moguće je da postoji neki pravni propust sa njihove strane, u to se ne razumem. Skoro sam siguran da i Telekom Srbija vrši remote management optičkih terminala koji se nalaze kod korisnika. Pretpostavljam da i jedni i drugi imaju dobre pravnike i da su ugovori sastavljeni tako da dozvoljavaju tu mogućnost. Ali, kao što rekoh - moguće je da postoji neki propust.

 

Što se tehničke strane tiče, menadžment uređaja, pristup podacima i "kontrolisanje saobraćaja" su tri različite stvari. Samim tim što podaci prolaze kroz mrežu provajdera, on njima može imati pristup. U praksi - nikome u provajderu ne pada na pamet, niti ima vremena da gleda tvoje podatke (pogotovo što si jedan među 100+ hiljada korisnika). Problem poverljivosti je inače mnogo važniji biznis korisnicima, pa ako za tim imaju potrebe, koriste enkripciju na svojoj opremi.

 

Što se tiče "kontrolisanja saobraćaja" - to može da znači razne stvari. Provajder naravno ima tehničke mogućnosti da radi šta god zamisli. :) Npr. možda si primetio da SBB često (uglavnom tokom radnog vremena) potpuno ili skoro potpuno ograničava upload torrent i drugog p2p saobraćaja. Treba im propusni opseg za druge svrhe. Ako pokušaš da se buniš, reći će ti da nisi ugovorio 30/2 nego do 30/2 brzinu. :) Za Telekom Srbija nisam siguran, ali mislim da i oni rade slično. S druge strane, Orion telekom to ne radi, tj. ne ograničava korisnički saobraćaj u zavisnosti od tipa. Nemaju potrebe, jer su (za rezidencijalne korisnike) već dosta ograničeni slabom pristupnom mrežom. U slučaju našeg naselja (a i većeg dela zemlje) to je samo wireless, dok kablovsku infrastrukturu nemaju.


  • 0

#343 chikakare

chikakare

    V.I.P. član

  • Members
  • 291 posts
  • Location6Z L2

Posted 16 October 2017 - 17:12

Pozdrav komsije,

 

Sta ste radili po isteku ugovora u SBB-u? Ja pokusavam da me tretiraju kao novog korisnika (jer nude neke popuste) medjutim odbijaju toliko da mi cak kazu i da raskinem ugovor ako necu sa njima :) 

Da li su oni stvarno toliki monopolisti?

Mislio sam mozda u MTS da predjem ali nisam siguran koliko su losi. Kakva su vasa iskustva sa njima (mozda je trebalo u temi za MTS da postavim pitanje). :)

 

Potpuni nedostatak komunikacije mi je neverovatan. Medju mobilinim operaterima ima neke konkurencije pa sam recimo sada od Telekoma dobio 50% popusta ako hocu sa njima ali SBB mi samo nudi da placam isto a da dobijem jos x kanala i 50Mb vise interneta, sto mi realno ne treba.

 

Nadam se bilo kakvom savetu a mozda i nekom mail-u nekoga na visoj poziciji u SBB-u na koji mogu da se zalim :)


  • 0

#344 Mad Mike

Mad Mike

    V.I.P. član

  • Members
  • 526 posts
  • Location6Z L1

Posted 16 October 2017 - 18:57

Po tom pitanju bih rekao da su svi isti, a ja sam mts napustio zbog milijardu pinkovih kanala. Sada sam na sbb-u i dosao sam do zakljucka da obavezno nakon isteka ugovora treba menjati "kucu", jer samo tada imas razne pogodnosti. Odnosno, nemoj da te mrzi da raskines, pa ponovo potpises ugovor kao novi korisnik. Tada te valjda vide kao novog korisnika, zar ne?

Послато са SM-J730F уз помоћ Тапатока
  • 0

#345 Martin Mystere

Martin Mystere

    V.I.P. član

  • Moderators
  • 2,855 posts
  • Location4A L1

Posted 16 October 2017 - 19:20

Koliko sam ja upoznat ne daju nikom kome je istekao ugovor sa njima da zaključi novi uz one akcije pet/šest meseci po 1 odnosno 990 dinara.

Takođe, nažalost, nekom njihovom logikom (koja sa njihove tačke gledišta i ima nekog smisla) ne smatraju novim korisnicima čak ni kada se raskine ugovor pa da se potom zaključi na novog stanara, recimo supruga da zaključi ugovor jer ugovor vezuju sa adresom a ne sa korisnikom, valjda treba da se razduži oprema i tek po isteku šest meseci od ugovora se stiču uslovi da se bude novi korisnik. E sad, čitao sam da je ovako preko poslovnica dok preko akvizitera možda nešto i može da se uradi ali ne drži me za reč.

Sa druge strane oni paketi optike deluju lepo na prvi pogled, mada ti novi box paketi nisu baš ni jeftini. I opet, kad razmislim, to je opet Telekom, verovatno sa svim onim manama zbog kojih sam ga i otkačio, a sigurno bez SK i Fox kanala i još koječega...

Btw. ja sam iskoristio situaciju kada su u julu muljali sa ukidanjem Ultra i Ultra mini kanala i izboksovao novi ugovor tako što plaćam Gold a imam Gold extra paket, tako da je meni SBB za sada OK kao prvi izbor.
  • 0

#346 RadaRada

RadaRada

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 4 posts

Posted 16 October 2017 - 22:08

Pozdrav komsije,

 

Sta ste radili po isteku ugovora u SBB-u? Ja pokusavam da me tretiraju kao novog korisnika (jer nude neke popuste) medjutim odbijaju toliko da mi cak kazu i da raskinem ugovor ako necu sa njima :)

Da li su oni stvarno toliki monopolisti?

Mislio sam mozda u MTS da predjem ali nisam siguran koliko su losi. Kakva su vasa iskustva sa njima (mozda je trebalo u temi za MTS da postavim pitanje). :)

 

Potpuni nedostatak komunikacije mi je neverovatan. Medju mobilinim operaterima ima neke konkurencije pa sam recimo sada od Telekoma dobio 50% popusta ako hocu sa njima ali SBB mi samo nudi da placam isto a da dobijem jos x kanala i 50Mb vise interneta, sto mi realno ne treba.

 

Nadam se bilo kakvom savetu a mozda i nekom mail-u nekoga na visoj poziciji u SBB-u na koji mogu da se zalim :)

26. septembra nam istekao ugovor, suprug spakovao opremu i odneo u poslovicu u Ustanickoj.Rekao da je zadovoljan uslugom ali da je skupo i da u Naselju imamo mogucnost izbora.Bez problema mu ponudili da 6 meseci placa net i fix po dinar a kablovsku 1300, to kao ne mogu da spuste je spada u osnovnu ponudu.Imamo trio silver, potpisali anex i produzili ugovor na jos 2god.To vode kao specijalnu akciju, kao za korisnike koji uredno izmiruju obaveze...


  • 0

#347 niki

niki

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 181 posts
  • Location4B

Posted 17 October 2017 - 12:00

Bice  MTS novi BOX paketi sa optikom iza Nove godine, ako nije zurba ja bih sacekao da pogledam ponudu. Generalno je sve to ostavljeno kao monopol, drzava je kriva.


  • 0

#348 Martin Mystere

Martin Mystere

    V.I.P. član

  • Moderators
  • 2,855 posts
  • Location4A L1

Posted 17 October 2017 - 19:21

Ponuda box optike... 9c2f06b54bb5c34afef2560baace0fb3.jpg

Sa jedne strane zanimljiva ponuda kome treba nešto ovako , sa druge strane sem većih i rekao bih uglavnom nepotrebnih brzina i solidno veće cene uglavnom ništa novo.
  • 1

#349 chikakare

chikakare

    V.I.P. član

  • Members
  • 291 posts
  • Location6Z L2

Posted 18 October 2017 - 14:07

Hvala puno na odgovorima, probacu da iscimam nekog agenta, da vidim sta kazu i sta obecavaju :)


  • 0

#350 ZoBu

ZoBu

    V.I.P. član

  • Members
  • 2,123 posts

Posted 18 October 2017 - 18:27

Posle odustajanja od antenskog stuba visokog 36 metara, koji je trebalo da bude izgrađen ljudima ispod prozora, akcija raskida ugovora i totalnog  bojkota svih Telekomovih usluga na nivou Naselja (koja je bila na korak do realizacije, čekao se samo sledeći korak Telekoma) - usled novih okolnosti sada je zamrznuta (iako su nas dobro izmučili dok do toga nije došlo). :)

 

Tim povodom, čini mi se da  ponovo vredi razmišljati i o MTS-u.


  • 1

#351 mirka

mirka

    V.I.P. član

  • Members
  • 895 posts
  • Locationtu, kod doma zdravlja....

Posted 19 October 2017 - 13:00

E, ja sam ih otkačila tek sad, ali sa zadovoljstvom!
  • 0

#352 RadaRada

RadaRada

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 4 posts

Posted 19 October 2017 - 22:12

Hvala puno na odgovorima, probacu da iscimam nekog agenta, da vidim sta kazu i sta obecavaju :)

Mi smo takodje zvali tel kol centar, probali sa agentima prodaje u TC Stadion i nista nismo uradili dok im nismo odneli opremu! :smile:

Posle nas, i.sto je uradio i nas prijatelj koji zivi u Batajnici,takodje prvo zvao, raspitivao se...Sve dok nije odneo opremu nista mu nisu dali.U Batajnici dobio iste uslove...Tako da im ta "specijalna akcija" izgleda vazi samo kad vide opremu u rukama! :grin:


  • 0

#353 Tormentor

Tormentor

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 5 posts
  • Location6L L1

Posted 24 October 2017 - 14:44

Meni je pre par meseci istekao ugovor sa SBB-om, takođe sam hteo da potpišem novi ugovor kako bih iskoristio neku od trenutno aktuelnih akcija, pozvao sam Call centar i jedino što su mi tad ponudili je bio veći paket po ceni nižeg, što meni nije odgovaralo.

 

Sledeća ideja mi je bila da raskinem ugovor, vratim opremu, a nakon toga potpišem novi ugovor, kao novi korisnik ali mi je poznanik, koji radi u SBB-u, objasnio da to nije moguće jer mora da prođe određeni vremenski period (mislim da je 6 meseci, nisam siguran).

 

Rešenje je sledeće: ili promeniti provajdera, što ja nisam želeo, ili naći bilo koga sa drugačijim prezimenom (rođak, komšija, devojka drugar..), od potpisnika prethodnog ugovora, koji će sklopiti novi ugovor, pritom, taj koji potpisuje novi ugovor ne mora da bude prijavljen na toj adresi i može da ima već sklopljene ugovore sa SBB-om ali na nekoj drugoj adresi.


  • 0

#354 Mad Mike

Mad Mike

    V.I.P. član

  • Members
  • 526 posts
  • Location6Z L1

Posted 25 October 2017 - 19:12

Pa ok. Ako oni smatraju da im vise odgovara prelazak korisnika u drugu "kucu", ne treba im to uskratiti. Dakle nakon svakog isteka ugovora raskidati i prelaziti kod drugih i tako u krug.

Послато са SM-J730F уз помоћ Тапатока
  • 0

#355 fortuna

fortuna

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 157 posts

Posted 06 December 2017 - 08:18

Ima li neko problema sa SBB signalom od sinoc (TV, fiksni tel., internet)?


  • 0

#356 mirka

mirka

    V.I.P. član

  • Members
  • 895 posts
  • Locationtu, kod doma zdravlja....

Posted 06 December 2017 - 09:21

Kod nas sve u redu....


  • 0

#357 Peace

Peace

    V.I.P. član

  • Members
  • 306 posts
  • Location4Đ L2

Posted 06 December 2017 - 14:06

Bio je potpuni prekid signala sinoć i noćas, ali od jutros je sve ok...

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  • 0

#358 samo_da_pitam

samo_da_pitam

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 27 posts

Posted 10 December 2017 - 14:43

Kako vam danas radi SBB internet? Meni prilično kilavo.
  • 0

#359 Martin Mystere

Martin Mystere

    V.I.P. član

  • Moderators
  • 2,855 posts
  • Location4A L1

Posted 10 December 2017 - 14:46

Radi super, Gold Extra sa supersetom preko kabla izmerio DL 109,18 UL 6,05...
  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users